nedjelja, 20. siječnja 2013.

Kroz život upoznaš jako puno ljudi, za neke ti treba jako kratko da shvatiš da li su vrijedni biti dio tvog svijeta ili ne. A ima i onih koji se godinama lukavo skrivaju ispod svojih maski, ali nitko pa ni oni ju dugo ne mogu nositi, i brzo se otkriju kakvi su zapravo....
I koliko god te takve situacije u životu pogode, one su samo neka vrsta lekcije - jer uz pomoć njih ti svakim danom sazrijevaš i saznaješ tko je uistinu tvoj pravi prijatelj.

Prošla sam kroz neka prijateljstva koja su se na kraju pokazala lažnim... i koliko god mi ponekad i danas teško padne sjećanje na te dane s tim osobama, ne žalim ni za čim... tako je moralo biti... trebalo je sve to proći, da bi se izgradila iskrena i čvrsta prijateljstva - da bi danas sa sigurnošću znala tko su pravi prijatelji... 

I danas sa ponosom mogu reći da sam bogata osoba jer sam okružena svojim anđelima... sa svakom od njih povezana sam na svoj način, svaka od njih zaslužila je imati kutak u mom srcu... One su uvijek tu za mene i ja za njih... Zajedno prolazimo kroz smijeh i plač,, šetnje, čavrljanje uz kavicu, izlaske do jutra... veze, prekidi, vjenčanja, rođenja djeteta... sve je to nitima isprepleteno u jednu riječ PRIJATELJSTVO... 
Bez njih moj bi život, moj svijet bi bio pustinja, i zato svaki dan zahvaljujem Bogu na njima <3 ;) 

“I love people who make me laugh. I honestly think it's the thing I like most, to laugh. It cures a multitude of ills. It's probably the most important thing in a person.” 
― Audrey Hepburn








 ''Da ostanemo ovo što jesmo. 
Sutra. I uvijek. Djeca. 
Ne veliki, ne odrasli. 
Da se ne zavlačimo svako u svoju ljusku, 
da jedno drugom ne dopustimo 
da budemo ono što nismo,
da ne gledamo vučijim očima
i da se uvijek prepoznamo kada se sretnemo."







2 komentara: