utorak, 6. studenoga 2012.

Kako iskoristiti slobodan dan - u kuhinji ;)
Gledam ja nju, gleda ona mene i tako se bundeva i ja gledamo već par dana... i rekoh vrijeme je da ja probam napraviti svoju prvu juhu od bundeve.... :) Probala sam ju par puta i juhica mi je jako fina, i stalno kažem zašto ja ne bi to probala napraviti... i eto došao je i taj dan... danas sam napravila po ovom receptu a ubrzo stiže i po jednom drugom receptiću... Meni se jako sviđa, čak su je probali i oni koji nisu ljubitelji bundeve i same riječi hvale su potekle... tako da dragi moji, toplo preporučam svima... a izvrsna je ideja za ručak za vaše mališane ;)

Originalni recept za juhu je preuzet s coolinarke, a za capcakes je moj receptić koji uvijek iznova koristim uz dodavanje i oduzimanje po želji ;)
Pa krenimo ;)


*JUHA ZA TATU*
70 dag očišćene bundeve (moja je bila i veća a imala je cca 1 kg)
6 češnjeva češnjaka (ja sam stavila 8)
maslinovog ulja
2 poriluka
riža (cca 5 dag)
2 povrtne kocke
1,5 prokuhane vode
sol, papar, peršin
mrkva (koja nije u originalnom receptu, al sam ju stavila)
celer (ja ga nisam stavila)

Bundevu narezati na dugačke kriške, poškropiti s malo maslinovog ulja, i staviti peć s neoguljenim češnjakom na 200*C oko 30- 40 minuta. Ohladiti, oguliti ju od kore i zajedno usitiniti s očišćenim češnjakom.
Zagrijati ulje, dodati narezani poriluk i popirjati. Zatim dodati mrkvu i rižu, popirjati te zaliti kipućom vodom, dodati povrtne kocke i sve zajedno pirjati još otprilike 15-20 min. Kad je bila riža al dente stavila sam pire od bundeve, dodala sol, papar, peršin i još malo mješavinu začina (koja sadrži peperončine i češnjak) te kratko prokuhala.
Poslužila sam ju s dvopekom i s par kapi maslinovog ulja.


*CAPCAKES ZA MAMU*
20 dag brašna
10 dag šećera
prašak za pecivo - vanilin šećer - malo soli
2 jaja
10 dag margarin
100 ml mlijeka
aroma naranče

skuhane kava
šlag krema s okusom vanilije

Omekšali margarin izmiksala sam s šećerom i vanilin šećerom. Zatim sam dodavala jedan po jedan žutanjak, brašno, prašak za pecivo, mlijeko i aromu naranče. I na kraju ručno umiješala snijeg od bjelanjaka.
Namastila kalupe, stavila smjesu, i pekla na 200*C cca 20-30 min.
Nakon pečenja, izvadila sam ih da se ohlade, te ih premjestila u papirnate kalupiće. Svaki capcakes sam izbola malo s vilicom, te polako zalila kavom (najlakše vam je to raditi s malom žlicom), te ih ukrasila šlag kremom od vanilije (koju sam napravila prema uputama s vrećice) i posipala čokoladom.

Dobar tek ;) ;)







Nema komentara:

Objavi komentar