utorak, 13. studenoga 2012.

Bundeva i krumpir zaljubljeni par ;)

Evo još jedan receptić za juhicu od bundeve/tikve... ovaj mi je još bolji... ;)

Sve sam radila od oka, pa onda nemam baš neke točne mjere...

Prvo sam pripremila sve... Izrezala bundevu na kockice, 4-5 krumpira manja isto tako ogulila i narezala, i jednu mrkvicu. Pa sam na maslinovom ulju i polovici kapule sve to lijepo pirjala nekih 10 minuta. Pošto nisam imala temeljac, zagrijala sam vodu oko 1litre, dodala začine (tu se igrate po svom guštu, stavite ono što volite) i 2 povrtne kocke, i s tim podlijevala tokom kuhanja...
Bundevu i krumpir provjerite da li su gotovi - izvadite koji komad i probate zgnječiti vilicom, ako se lijepo gnjiječi gotovo je... zatim sve to lijepo propasirati štapnim mikserom. Staviti još malo na vatru, pospiti peršinom i po želji ako volite stavite vrhnje (ja nisam).

A uz to je za ručak bio još ramstek i pire s mrkvicom... ;)

Dobar tek ;)

Nema komentara:

Objavi komentar