utorak, 20. svibnja 2014.

Svi ko jedan... Pokažimo da imamo veliko srce...

Dragi moji,
evo da i ja ovim putem pozovem na pomoć... naći će se netko tko će pročitati i nadam se da ću ga potaknuti. Svjesna sam da nitko od nas nema puno, mnogi su bez posla, oni koji ga pak imaju plaće im kasne i sl. A mislim da ništa od toga nije izgovor da ne pomognemo svom najbližnjem.
Nije bitno koliko ni kako - bitno je da se trgnemo i POMOGNEMO.
Evo vam i moj primjer...  tako ja pred neki dan vidjela novu majicu koja me očarala... svi znaju za LOLA.tees i mislim da vam je onda sve jasno. I već se ja javila curama da želim tu majicu, al vidjevši šta se događa dragim ljudima u našoj divnoj Slavoniji, Bosni i Srbiji, odlučila sam da i ja želim dat dio sebe. I tako sam se odrekla majice i kupila hrane i higijenskih potrepština i jučer ih odnijela u KLUB MLADIH RIJEKA.
Tako da izgovora nema, preskočite danas kavu, smanjite kutiju cigara i sl., i odvojite, jer svaka kuna, svaka i najmanja pomoć je potrebna. Otvorite svoje ormare, ima robe, deka i sl. koji su ko novi a ne koristite ih, e pa ima kome će koristiti. Al isto tako evo upravo slušam na radiu, ima onih koji zlouporabe pomoć, kradu, pazite se njih. Ne vjerujte onima koji dolaze na kućne adrese i mole, zna se gdje se prikuplja, tko prikuplja pomoć. Informirajte se... televizija, radio, internet - na svakom koraku imate informacije.

I da nemojmo zaboraviti ni kućne ljubimce... potrebna je pomoć i njima.
I sad lijepo na noge lagane i POMOZIMO. Hvala vam dragi moji.

http://www.index.hr/ljubimci/clanak/udruge-za-zastitu-zivotinja-skupljaju-pomoc-za-ljude-i-zivotinje-s-poplavljenih-podrucja/748134.aspx

Prikupljaju se:

BEBE I DJECA: kašice za bebe, pelene, vlažne maramice, mlijeko za dohranu, kozmetika za bebe i djecu.

HRANA: Sve što može duže stajati -konzervirano (paštete, razni namazi, mesni doručak, i dr.), flaširano, u tetrapaku, suhomesnato s dugim rokom trajanja, hrana za šećerne bolesnike. Voda!
Hrana koja se može ODMAH konzumirati bez termičke obrade. Ne kupujte grickalice, mislite o količini.

HIGIJENA: Gel za suho pranje ruku, vlažne maramice, prva pomoć, asepsol, toalet papir, ulošci, tamponi, sapuni, lijekovi protiv bolova.

Hrana i lijekovi za dijabetičare, sredstva za dezinfekciju, prvu pomoć i slično...

Upiti i informacije na: klubmladihrijeka@gmail.com



https://www.facebook.com/events/661633710592102/


Nema komentara:

Objavi komentar