ponedjeljak, 10. lipnja 2013.

Ciao bella, ciao odlazim ti ja... ;)

Sve je krenulo jednog dana s Elvisinom idejom ajmo do Zadra na kavu, naravno ja odmah bila za... a onda je meni sinula ideja, a zašto ne bi prespavale... i odmah je krenula potraga za apartmanom, zivkanje, raspitivanje i sutradan apartman je bio rezerviran, i sad je samo trebalo dočekati taj vikend... kako su dani prolazili želja da se sjedne u auto i krene je bivala sve veća...

I napokon došao je i 8.06. - Elvisa pokupila mene, pa pokupile Ivanu, napunile bunker/prtljažnik, muziku odvrnule i krenule... U Karlobagu smo stale, malo da se odmorimo u hladu, popijemo kavicu i nastavile dalje...
Čim smo se smjestile u apartman, raspakirale, malo osvježile, krenule smo put centra, u obilazak grada... prošetale malo rivom, sjele u konobicu, poručale, pa malo u daljnju izvidnicu grada... Usput su se kupili prvi suveniri za najdraže, naravno ja sam sebi isto kupila suvenirić - predivne sandalice ;) koje će me cijelo ljeto podsjećati na divan vikend... Po povratku u apartman odlučile smo malo odmoriti, i polako se počet spremati za izlazak... Petice, šminkica, nakit i sve je bilo spremno za provod po Zadru ;)


Jutro je osvanulo, lagano ustajanje... dok su cure još spavale ja sam sjela na terasicu i uz kavu uživala u suncu i pjevu cvrčaka i ptičica... jedna za drugom i one su ustale, skuhala kavicu i njima, pa su se i one pridružile jutarnjoj uživanciji... smislio se plan za ostatak dana... spakirale se i krenule u još jedan đir po Zadru - pozdrav Suncu, morske orgulje, Trg pet bunara, Forum, Narodni trg... sve smo to u laganini prošle, malo se pofotkale, popile kavicu u caffe "Forum" i krenule do centra SuperNova jer ipak smo mi žene ;)
i dok smo se okrenule došlo je vrijeme polaska nazad... po putu smo stale malo točat ;) noge, iskoristiti priliku jer smo znali da nas u Rijeci čeka kiša...

Bilo je kratko ali slatko... super ideja koja se pretvorila u savršen vikend od milja nazvan mini GO... a sad napunjenih baterija možemo u nove radne pobjede, do nekog novog vikenda ;)


Nema komentara:

Objavi komentar