srijeda, 15. svibnja 2013.

Marina Đarmati - My Inspiring Everyday


Ima nešto u tim nagradnim igrama. Smišljaš na sve načine kako ju osvojiti i sav si u iščekivanju hoćeš li ti biti taj dobitnik ili ne. I dođe dan izvlačenja i kad pročitaš svoje ime nitko sretniji od tebe.
E sad se sigurno pitate, ma o čemu ona. E pa dragi moji, upravo zahvaljujući nagradnoj igri, ja sam upoznala jednu divnu osobu.

Marina Đarmati (preuzeto s profila)
Njeno ime je MARINA ĐARMATI. Djevojka "iz grada na četiri rijeke" koja je zahvaljujući blogu spojila dvije ljubavi u jednu – pisanje i fotografiranje.
Prije otprilike mjesec dana proslavila je i svoj prvi rođendan. I vjerujte mi zaslužila je da se glas o njoj proširi. Na svom blogu uspjela je u godinu dana popratiti raznolike teme -od mode, glazbe, raznih događanja, otkrivanja mladih talenata, itd.
Počela sam pratiti njen blog onako iz radoznalosti, a sad jedva dočekam da mi na e-mail dođe obavijest o novom postu. Budući da se i sama volim poigrati modom, da uživam pratiti naše mlade kreativce-dizajnere, njen blog je postao moje omiljeno štivo.

Kad je članak vezan za neko događanje, kao npr. o Dreft Fashion Week Zagreb, kroz njene riječi, popraćene fotografijama dobijete dojam da ste i sami prisustvovali tom eventu. Zahvaljujući njoj i njenom blogu, i mi možemo uživati u onom što je ona vidjela i doživjela.
Preko nje možete doznati i za mlade nade – bilo u glazbi ili u modi. Ja, osobno sam tako saznala za slovensku pjevačicu divnog glasa Mariu Masle, otkrila mnoge kreativce koji su se okušali u izradi nakita, torbi i sl. 
Među njima je i dizajnerica Milena Ulić sa svojim predivnim čipkastim nakitom De Lena. Upravo njenom nakitu i možemo zahvaliti – jer nas je on spojio. Da to je ta nagradna igra koju sam spomenula na početku.
Sad s ljepšim danima dolazi prilika da se i ja okitim njenim nakitom, naravno bit će tu i slikica.

A do tad zavirite na blog moje drage Marine, vjerujte mi da ćete i vi uživati u njenim postovima i fotografijama - http://myinspiringeveryday.wordpress.com/

A ja ću iskoristiti ovaj post da ti se draga Marina zahvalim na svakoj lijepoj riječi i na podršci koju mi pružaš. Želim ti puno uspjeha u daljnjem pisanju. Da popratiš još puno evenata, intervjuiraš nove talente  – jer za mene sve to zajedno znači još puno puno zanimljivog štiva koje mi uljepša dan.


Nema komentara:

Objavi komentar