subota, 18. kolovoza 2012.

Chiara izrada nakita

Sprema se za večernji izlazak... Oduševljena kako mi haljina stoji, cipelice spremne za ples, frizura - sve je super, ali...ipak nešto fali.... i onda se sjetim - otvaram svoju kutiju za nakit i izaberem nešto od kolekcije "Chiara izrada nakita" i to je to... šećer na kraju... gledam se u ogledalo, naušnice se veselo njišu a meni osmjeh ne silazi s lica.....


Danas jedan post za sve cure koje vole nakit ;) prije otprilike godinu dana na FB-u naletjela sam na jednu curu koja izrađuje nakit... i tako malo proučavala njenih ruku djela i odlučila naručiti naušnice... i tako je počelo naše prijateljstvo... i malo po malo moja kutija s njenin nakitom se popunila...

i naravno tek smo na pol puta - jer još je puno puno lipih dana pred nama... a budući da svaki dan napravi nešto lijepo - vjerujte mi da je teško odoljeti njenim broševima, naušnicama, prstenima i dr. - brzo ću ja i drugu kutiju napuniti... ;)

Stoga ovim putem želim svima koji vole modnim dodacima upotpuniti svoje dnevne ili večernje kombinacije, a vole unikatni accessorise predstaviti divnu curu Antoniu i njenih ruku djelo ;)
http://chiara-nakit.blogspot.com/2012/05/nakit-rucne-izrade-chiara-nakit.html

ili ju potražite je na FB-u:
http://www.facebook.com/pages/Chiara-izrada-nakita/157718097585893

zavirite u njen kutak i nađite nešto i za sebe... predivne naušnice, preslatki broševi, prstenja, lančići čekaju na vas.. klik klik i sljedeći izlazak dočekajte spremne...




Nema komentara:

Objavi komentar