ponedjeljak, 9. srpnja 2012.

Jeste gladni???

Danas sam za ručak odlučila napraviti pizzu... pa eto da s vama podijelim recept, iako mnogi pripremaju pizzu doma evo je i na moj način... ;)

za tijesto:
-glatko brašno (ovisno koliko želite toliko ga stavite, ja sam stavila cca 40-50dag i dobila 6 velikih pizza)
-kvasac (koji se razmrvi u šalici, stavite žličicu brašna i šećera i zalijete s malo toplog mlijeka, i pustite da se iskvasa)
-mlake vode
-prstohvat soli i šećera
-malo ulja (po želji)

U zdjelu stavite brašno, dodajte mu kvasac, mlaku vodu i sol-šećer, te sve dobro umijesite, dok ne dobijete glatko tijesto da vam se ne lijepi za prste... Napravite kuglu, koju namažete malo uljem i stavite sa strane da se podigne... Kad se udvostruči tijesto, možete ga razvaljati i onda ga nadjenuti čime želite ;)

Ovisno tko šta voli... Za svoje ukućane su bile miješane a ja sam sebi napravila sa povrćem... 
Umjesto sira tipa gaude koristim mozzarellu, pizza mi je s njom puno ukusnija... Pa sam ja sebi tako stavila pasate, mozzarellu, začinila origanom i stavila peć na 200*C - 20tak minuta.
U međuvremenu na tavi sam dinstala povrće - isto po želji - danas sam stavila tikvice, paprike, patlidžana... Kad se pizza ispekla na nju sam prebacila povrće i još dodala kukuruz šećerac...

Dobar tek!!! ;)

A šta ste mi vi fino kuhali danas? 

Do tipkanja ;) ;) 


Nema komentara:

Objavi komentar